۷ پاسخ

خوبه بابا استرس نگیر وزن یک چیز ژنتیکیه هر کی گفت من بچه ام اینقدر اضافه کرده که دلیل نمیشه شما هم مثل اون باشید بعدم تا دوهفته اول بچه ممکنه کم هم بکنه
همینکه اضافه کرده خیلی خوبه و نشونه ی سلامتیه

پسر من موقع تولد ۳ کیلو بود ۱۶ روزگی ۳۷۰۰ بود

۳کیلو بود تو ۱۵ روزگی ۳۴۵۰ شد

نه خوبه
دختر منم وزن تولد 3 کیلو بود بعد دو هفته بعد شد 2400 وزن کرده بود
ولی الان خوبه وزنش

تو هر ماه ۸۰۰ تا یک اضافه میکنه

تو یک ماه فک کنم طبیعیش یک کیلو باید اضاف کنه دقیق ولی باز نمیدونم
منم وزن تولد ۳ بود الان نمیدونم چقدر شده😁

کنه بنظرم عزیزم من بچم بدنیا اومد 2600بود الان 3کیلو شده

سوال های مرتبط