کاش فقط درد خودم بوووود...اونقدی که غصه هم وطن هامو میخورم خودم غصه ندارم ...
دقیقا روز ب روز دل مرده ناامید میشیم زنده ایم ولی هیچ فرقی با مرده نداریم مرده متحرکیم
حرف دل من که گاهی با عصبانیت و بیصدا فریاد میزنم...😔
دلم برا خودم و همه اونایی که مثل من عدالت دنیا ندیدشون و همه خآرشون کردن و خدام براشون کاری نکرد خیلی میسوزه خیلللی😓😢
از وقتی فهمیدم تا وقتی چس ناله کنم حس قربانی بگیرم شرایطم روز ب روز بدتر میشه دیگه از صندلی قربانی اومدم پایین ب الوهیت پاک درونم وصل شدم قدرتمو پیدا کردم فهمیدم ی رسالتی دارم هر چی شده هر اتفاقی ب ظاهر تلخ یا شیرین باید میشده کمن امروز قویتر و جسورتر باشم
چقدر غم داشت ،این درد تا جدی زیاد شده تو وجودم که برای یه ایران دلم میسوزه نه فقط خودم
🥹🥹🥹خدا بزرگه
گل گفتی گل این داستان زندگی منه
اون قسمت که گفتی این همه بار رو بیصدا کشیدی وحتا بلد نبودی گریه کنی
آخ که گفتی😥
میدونی
گاهی فکر میکنم روحیه چقر بودنمه که سرپا نگهم داشته
یه روز میشینم اندازه دنیا غصه میخورم و دیتمو رو زانوم میذارم با تمام قدرت شاد و شنگول زندگیو از پا در میارم
همه ی ما تو قلب هامون زخم های عمیقی داریم که تا ابد همراهمونه دوست قشنگم 🫂غصه نخور گریه کن
بعدش پاشو یه چایی دم کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.