دیشب بعد از ر اب طه با شوهرم یهو اشک تو چشام جمع شد شوهرم گفت چی شده چته گفتم خیلی دوستت دارم. گفت دیونه منم دوست دارم گریه ندارع گفتم نمیدونم چرا یهو گریم گرفت شاید خیلی عاشقتم و نمیخام از دستت بدم. 🥺🥺🥺🥺🥺
دیشب...از درد و افسوس...و اینکه اگه ب گذشته برمیگشتم ی سری کارهارو انجام نمیدادم...💔💔💔
از هر دو
ولی درد که زیاد باشه دیگه اشک نداره
بیشتر زل زد به یه گوشه داره
درد
دردرصد گریه کردن از درد میاد
نمیتونم از ته دلم گریه کنم 🙃
بنظرم از عشق میاد
بیشتر از قبل خواستمش
از ۱۸بهمن تا حالا هرشب گریه میکنم چون دخترم ۱۷سالشه ۱۸بهمن تو خواب ایست قلبی کرد دکترا گفتن تموم کرده بعد معجزه شد برگشت چند روز کما موند بعد آزمایش گرفتن گفتن ژنتیک بردیم بیمارستان طالقانی آزمایش ژنتیک گرفتن فرستادن آلمان هنوز جوابش نیومده من مادر تا الان مثل شمع آب میشم تا این آزمایش بیاد تورا خدا هرمی این پیام میخونه برا دخترم دعا کنه
بنظرمن گریه ازدردی میادکه نتونی اون دردوبه کسی بگی یادت که میفته قلبت اتیش میگیره هیچ راهی ام نداری😔😭
جمعه بخاطر بابام که حالش خوب نیست از تهران تا زنجان گریه کردم
به نظر من گریه بیشتر از درد میاد♥
همین چند وقت پیش، بعدش احساس سبکی♥
به نظرم غم باد میگرفت🤣
گریه از احساس خیلی زیاد میاد حالا میتونه عشق باشه غم باشه عصبانیت باشه خوشحالی باشه و ...
من چند شب پیش این قد گریه کردم باصدای بلند اصلا داشتم خفه میشدم بعدش این قد آروم شدم
درد عشق هم یه نوع درده
همیشه از درد بوده گریه هام
وقتی قلب به درد میاد ادم گریه ش میگیره
دیشب ی سیری گریه کردم ب حال خودمو بچه هام ب یاد پدرشون ک با هزاران ارزو رفت زیر خاک😭😭😭
گریه از هر دو
بعضی مواقع دلت میشکنه
بعصی مواقع هم انقد دردات زیاده و سر شدی که گریتم نمیاد
همین یه ساعت پیش از درد کمرم
من زیاد گریه نمیکنم🤷
آخرین بار شش ماه پیش سر فوت زن عموم از ته دل گریه کردم
امروز صبحم شوهر خواهرم از روسیه اومد و بهمون نگفته بود،درو که باز کردم و دیدمش از ذوق چشام اشکی شد، کل خانواده خیلی بهش وابسته ایم🥺🥺
سوال ۳: همه افسرده با موهای سفید. و بیماری قلبی مثل ویروس کل جهان رو فرا میگرفت
بیشتر از عشق
وای فکر کنم یه ماه پیش بود اینقدر خالی شدم که حد نداشت و همسرمم فقط میشنید و هیچی نمیگفت واقعا خیلی باهام همراه میدونست دلم پره گذاشت خودمو خالی کنم.در مورد یه موضوعی بود که همسرم توش دخیل نبود
به نظرم گریه کردن ی توانایی که هرکسی اینو نداره.چون گریه از سر شوق داریم از سر ترس و اضطراب و خشونت و تنفر داریم.اگه گریه کردن نباشه انسان ها موجودات وحشتناکی میشن
وقتی مادربزرگم فوت شده ازبس گریه کردم حالم بدشد شقیقه هام درد گرفت
هنوز ک هنوزه شقیقه هام درد میگیره
مادربزرگم شبش ب خوابم اومد خیلی عصبی بود
چون من عاشق مادربزرگم بودم
مادربزرگم خیلی منو پسرمو دوسداشت😔😔😔
واسه من که کلا از بچگی گریه از درد بود آخرین بار پارسال بود وقتی از درد تنهایی و فشار غم گریه کردم.
آخرین بار شوهر پیش خانوادش منو کوبوند خیلی گریه کردم سبک نشدم و متاسفانه چند ساعت بعد پیش خانوادش غش کردم حالا باید منتظر تیکه هاشون باشم
سوال یک هر دو خیلیا درد عشق نکشیدند ولی سختی های دیگه تو زندگیشون کشیدند و ناراحت شدند
سوال 2 یادم نیست دقیقا
سوال 3 شاید نهایتا آدما تا 40 سالگی بیشتر عمر نمیکردند آدم گریه میکنه حالش خوب میشه ولی اگه بریزه تو خودش و گریه نکنی مریض میشه و سکته میکنه
گریه از دل شکستن میاد
تو عید که فهمیدم پسرعموم سرطان داره
صبح امروز.. دلتنگی برا مامانم 😭از عشقه یا درد... بنظرم خودم هر دوش اگ عشق به مادر نبود رفتنش انقدر دردناک نمیشد
از هردو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.