دقیقا منم همینم
شوهرم که دیگه هیچ
بچمم غذا نمیخوره نمیخوابه ،فقط شلوغی و لجبازی یه ذره مونده.
از همه خستم
منتها مجردی هم خونه درست درمون نبود کاش دکمه برگشت بود همون شکم مادر میمردم یا اصلا وجود نداشتم
کاش از اول به دنیا نمیومدیم
هعیییی خواهر
آخخخ گفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.