۴ پاسخ

دقیقا منم همینم
شوهرم که دیگه هیچ
بچمم غذا نمیخوره نمی‌خوابه ،فقط شلوغی و لجبازی یه ذره مونده.
از همه خستم
منتها مجردی هم خونه درست درمون نبود کاش دکمه برگشت بود همون شکم مادر میمردم یا اصلا وجود نداشتم

کاش از اول به دنیا نمیومدیم

هعیییی خواهر

آخخخ گفتی

سوال های مرتبط