ببخشید خانوما فولیکول چروکیده ینی چی؟

۲ پاسخ

یعنی فولیکولت آزاد شده و باید اقدام داشته باشی خیلی خوبه چند سیکل هستی؟
منم تنبلی دارم همون pcos اگه بدون دارو فولیکولت ۱۸ بوده خیلی نشونه خوبیه اقدام داشته باش .

نشیندم تا حالا چنین چیزی بزن گوگل

سوال های مرتبط

فاطی فاطی قصد بارداری
مامان آینده🩷🩵 مامان آینده🩷🩵 قصد بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وهفتم بارداری