۳ پاسخ

خیر مجاز نیست

بهتر میوه بدی تا اب میوه من از روز اول رنده کردم بهش دادم الان همینجوری میدم دستش

نه دوست عزیز؛ آبمیوه های طبیعی هم به شدت قندشون بالاست؛ از بعد یکسال بهش بدید
خود سیب رو هم فعلا بخار پز بدید

سوال های مرتبط

مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی
مامان نوراخانم مامان نوراخانم ۹ ماهگی