خانوما میشه لطفا آزمایشمو ترجمه کنید ؟ ا

تصویر
۳ پاسخ

چیزی که من فهمیدم توی ادرارت خون بوده

دو هفته قبل رفتم ازمایش گلوکز ۳ مرحله ای بود ( پودر دادن ) ک خون تو ادرار داشتم و ۱ ساعتم بالا بود فقط ، دکترم مجدد ازمایش نوشت . این ازمایش دو مرحله ای جدیده خون و ادرار

خب تا اونجایی که فهمیدم کم خونی داری اون‌چیزی نیس اما تو ادرارت خون دیده شده نیاز به پیگیری داره اگه درد پهلو داری سنگ کلیه هس

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان kaya مامان kaya ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد