سلام شما از چندروزگی تب شیر کردین ؟ک رگ کنه

۷ پاسخ

تا پنج شیش روزگی بچم ،۳_۴ بار تب کردم
شیرمم خیلی زیاد بود
دیگه خیر ندیده دکترم بهم آنتی بیوتیک قوی تزریق کرد شیرم میشه گفت خشک شد
الانم با پودر و قرص شیر افزا سر میکنیم

۴ یا ۵ روزگی بچه ام
سه شب تب لرز شیر کردم
واقعا بد بود 😐

وااای من از ۳روزگی سینم سنگ شد تب و لرز داشتم نگو عفونت کرده سینم داشتم میمردم از تب،نزدیک یکماهگی دخترم رفتم دکتر فرستاد سونو گفت شانس اوردی آبسه نکرده باید جراحی میشدی ماستیت بود فقط دارو خوردم سرم زدن خوب شدم،حتما برو دکتر خدای نکرده کار نده دستت

اینی که میگی یعنی چی ؟؟

وای من همون اولا ک‌دخترم‌ مثلا ۵,۶ روزگی بود ....چنان تب میکردم و حالم بد بود 😭😭😭

سزارین بودم

۳ روزگی سینه ی من سنگ بود بالا نمی‌رفت هرکاری میکردم

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی