من متخصص اطفال واسم نوشت گفت سه ماه بخور
فقط ده میل داره
زدم گوگل اینو گفت
((در دوران شیردهی هم قرص دومپریدون توصیه نمیشود. مقادیر اندکی از این دارو در شیر مادر دیده شده است. همچنین ممکن است قرص دمپریدون عوارض جانبی ناخواستهای ایجاد کند که بر قلب نوزادی که با شیر مادر تغذیه میشود تاثیر بگذارد. پس بدون مشورت با پزشک در دوران شیردهی هم منع مصرف دارد.))
من قرص لاکتاول میخورم هروقت شیرم کمه و بهتر میشه خدایی
یک عدد
سوال منم هست؟تاثیرداره اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.