۵ پاسخ

اینارو با بست پلاستیکی میبندن
مثل بالشت گرد سر پارچه رو بدوز بعد بست رو رد کن توش بعد سرشو جابنداز محکم کن

یه پیج داشتم اینستا این عروسکارو بازسازی میکرد

دور گردنش قسمت پارچه ایش مثل جای کش شلوار یه جایی داره نخ رد میکنی سر میزاریو نخو محکم میکنی ‌.البته عروسکای من اینجوری بودن

با چسب حرارتی

سرو بکن تو بدن دور گردنش چسب بزن بعدش یقه لباسو تنک بدور که درنشه

سوال های مرتبط