پسر من به باباش میگه بابایی یا بابارضا ولی به من میگه الهه اصلا بهم نمیگه مامان اگه هم بگه چون تا حالا نگفته غریبیم میکنه 😂😂به مامانم میگه مامان
منم فائزه م
پسرم میگه ی زه🥴مامان نمیگه،😩بعد باباش اسمش میثم هست
اونو راحت میگه میثم😂بابا بیا بابا بابا بابا
همه ی زندگیش باباشه🥲منه بیچاره هم اینجا نقش کلفت دارم
واسشون غذا میپزم خونه تمیز میکنم بچه نگه میدارم میشورمش همه چی با منه ولی شانس یارم نیست 🥰🤣
تا اونجایی که میدونم جمله ی دو کلمه ای یعنی یکیش فعل باشه
مثلا مامان بیا
آب بده
غذا بده و اینجور جمله ها
دختر منم میگ مامان الام😀
بعله بعله
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.