تو بی حسی میبندن 😅
من ترسیده بودم بستن ولی فکنم برا همه میبندن
مگه دیوونه خونس چراببندن
بستگی به بیمارستان داره
اگ من سزارین بشم ببندن چجور دماغم بخارونم همیشه خدا صورتم وقتی دستام کثیف میخاره این دفعه اگ بسته بشه سر و گوش و صورتم بخاره میمیرم ک 😂
من سزارین شدم بستن دستمو
بله بستن ولی اروم
بسم الله
نه
نبستن
ی دستم سرم بود
ی دستم دستگاه فشار
به من گفتن اگر دستتو حرکت نمیدی نبندیم
نبستن و جالبه من حتی یک میلیمتر هم دستمو تکون ندادم
آره میبندن چون هر حرکتی ممکنه خطرناک باشه
میخوای فرار کنی مگه؟؟؟🤣
مگه تیمارستانه خواهر😂😂
واااا چرا ببندن 😁😁😁ی دستت فقط دستگاه فشار بهش وصله مرتب فشارتو میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.