خانما تو سزارین دستا رو میبندن؟

۳۱ پاسخ

برای من که بسته بودن دستامو .😐

اره میبندن من دو بار سزارین شدم هر دو بار هم بستن

میبندن ولی نه محکم.شل میبندن اصن بهش فکرم نمیکنی

اره ماله من ک بسته بودن

میبندن ولی تو هیچی متوجه نمیشی

بله میبندن

اره

واااا من ندیدم ببندن حالا شاید بیهوش شدم بستن اونو نمیدونم

اره میبندن
دو طرف تخت دوتا پایه هست که دستت و دراز میکنی اونجا یه یه حالت دستبند مانند هست همون و چسبشو میزنن رو دستت جوری نیست ک بترسی
به یه دستت سرم وصل میشه و این انگشتی هست ک اکسیژن خون اینا رو چک میکنن چیزی نیست ک بخوای بترسی حالت دستبند مانند هست همین

خیلی شل میبندن که نکنه حواست نباشه دستاتو ببری سمت شکمت و فیلد عمل رو آلوده کنی.اصلا منوجه نمیشی

وای من یه بار سزارین کردم نمی دونستن بستن🥺

میبندن ولی چیز خاصی نیس حالا😕😐

نه نبستن من تکونم میدادم فقط به یکیش دستگاه فشار و به اونیکی سرم وصل بود

وا مگه اسیر میگیرن

نه تخت اتاق عمل جوریه باید دستاتو دراز کنی روش سرم میزنن دستگاه فشار وصل میکنن اینطور نیس ببندنت به تخت ‌ اصلا فکر این چیزاشو نکن

😂😂😂😂

میخوای بری بچه بدنیا بیاری نمیخوای بری تیمارستان بستری بشی که😆تیمارستان برای بعد بچه بدنیا اومدنه

خب اصلا ببندن نمیخوان خدایی نکرده بلایی سرمون بیارن که
زایمان اولم منو اولش نبسته بودن بعدا بی حسی بودم چون از اتاق عمل ترسیدم فشارم افتاده بود بهم یه داروی خواب آور زدن بخوابم بخاطر سر و صدا و یکمی هم اواخر درد داشتم انگار به بی حسی مقاوم بودم بیدار شدم تو خودم نبودم دستمو بردم سمت شکمم بعد اون دوباره دارو زدن بخوابم وقتی پاشدم دیدم دستام بستن ولی حس خاصی نداشتم ترسناک نبود😐

مال منو ک نبستن.دولتی بودم.احتمالا ببینن خیلی استرس داری و نمیتونی حرکاتتو کنترل کنی ببندن.هیچی هم نیست ک بترسی تا ب خودت بیای بچه رو نشونت میدن و تامام

اگه از دست بستن میترسی برو طبیعی🤣

بعضیا کنجکاو میشن دکتر داره چیکار میکنه پرده رو میزنن بالا
واسه همین دست میبندن

اره برا بعضیا.

بله میبندن

اره میگن به خاطر اینه یهو دستتو تکون ندی
اونجا همه چی استریل شده
دست ممکنه همه چیو بهم بزنه
یه دلیل حالا اینه

😂😂اره گردنتم میبندن فرار نکن

آره با بی حسی میبندن

آره پاها رو هم میبندن چون حس جنون دست میده به آدم🤣🤣🤣🤣

چرا ببندن

اره واسه من که بستن

اره فک کنم

نه بابا چرا ببند😐😐

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد