تو عمل سزارین دستمونو میبندن؟؟؟؟ ن خدایی؟؟؟؟☹️🫠🥺

۱۵ پاسخ

سلام عزیزم آره برای بی حسی میبندن

نه بابا

تو بیهوشی فک کنم
بی حسی باشه نه

نع اصلا

من بی حسی بودم بستن دستمو
ولی خب چیز عجیب و بدی نبود

منو ک بستن🤕

ن اون بستنی ک تو ذهن شماس
بعد تخت جراحی انقد باریک بنظرم ببندن بهتر همش استرس اینو داشتم تکون بخورم بیوفته ام🤣

نههه😑😑😑من تجربه داشتم اینطور نیس اصلا
مگه کشتارگاهه

معلومه که نه

برا سرکلاژ که منو انگار به صلیب کشیده بودن
دستو میبندن یه دستم سرم یه دستم دستگاه فشار 😂جای دست مخصوص داره
سزارینو نمی‌دونم

اصلا اونقدر ذوق‌دیدن بچه داری ک هیچی حس نمیشه

مگه میخوان شکنجه کنن🫡

سلام عزیزم ن اونجوری ک ببنن یه تخت‌مخصوصه جای دست دار دستت میزاری همون قسمت فیکس میکنند

مه بابا فک نکنم

نشنیدم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی