سلام عزیزم آره برای بی حسی میبندن
نه بابا
تو بیهوشی فک کنم
بی حسی باشه نه
نع اصلا
من بی حسی بودم بستن دستمو
ولی خب چیز عجیب و بدی نبود
منو ک بستن🤕
ن اون بستنی ک تو ذهن شماس
بعد تخت جراحی انقد باریک بنظرم ببندن بهتر همش استرس اینو داشتم تکون بخورم بیوفته ام🤣
نههه😑😑😑من تجربه داشتم اینطور نیس اصلا
مگه کشتارگاهه
معلومه که نه
برا سرکلاژ که منو انگار به صلیب کشیده بودن
دستو میبندن یه دستم سرم یه دستم دستگاه فشار 😂جای دست مخصوص داره
سزارینو نمیدونم
اصلا اونقدر ذوقدیدن بچه داری ک هیچی حس نمیشه
مگه میخوان شکنجه کنن🫡
سلام عزیزم ن اونجوری ک ببنن یه تختمخصوصه جای دست دار دستت میزاری همون قسمت فیکس میکنند
مه بابا فک نکنم
نشنیدم تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.