۳ پاسخ

وزنش ک‌ خیلی خوبهه
میتونی انواع سوپ و پوره و فرنی بهش بدی

خوبه ک وزنش

شیر خشک نان بده شبا ک خوابه یا سرلاک برنج

سوال های مرتبط

مامان ساوین 🫀🤩 مامان ساوین 🫀🤩 ۱۱ ماهگی