کسی هس جدیدا وزن کم کرده باشه؟
روشتون چیه

۱۳ پاسخ

من ۲۰ روزه رژیمم ۲کیلو نیم کم کردم خیلی هم تاحالا رژیم گرفتم ولی اینی که انجام میدم خیلی خوبه فقط باید صبور باشی
صبح ها یاتخم مرغ آب پز بدون نون میخورم یااگه دلمو بزنه همون پنیر باگوجه وخیار الان اشتهام خیلی کمتر شده کم میخورم ناهار یکم سینه مرغ و مزه دار میکنم با گوجه میذارم سرخ شه بدون نون باکاهو و میخورم با سه قاشق برنج شبم هرچی داشتیم خیلی کم میخورم

من
جوش و غصه

مامان محمد کیان شیرینیجات رو حذف کن.حتما یه برنامه برای کالری شاری هم نصب کن.خیلی کمک کننده اس.من خودم زیره داشتم خیلی راضی بودم.گاهی ما خیال میکنیم داریم کم میخوریم.ولی چیزی که میخوریم کالریش زیاده.من هم جدیدا وزنم زود کم نیشه.4 سال پیش که اولین بار بود رژیم میگرفتم حدود 20 روز اصلا وزن کم نکردم از روز 21 تازه شروع کردم به وزن کم کردن .نا امید نشو اصلا.

اسپارتینا

رژیم اصولی ورزش ی پک چای هم گرفتم عالی بود. برا لاغری البته خیلی بد مزه بود

بنام خدا من ، تو ۲ هفته ۱ کیلو و ۷۰۰ کم کردم ، روشمم چیز خاصی نبود یکم حامله شدم ویار گرفتم 😅

من دو هفته و سه 4 روزه رژیم گرفتم.
70 بودم.الان 66 ام.صبحانه و ناهار در حد یه میوه میخورم.شام هم سوپ میخورم.هر از چند گاهی هم یکم نون میخورم.تو سوپمم برنج هست.شیرینیجات اصلا نمیخورم.

بله من
۵ کیلو تا الان کم کردم
روشم اینه ماش فیت میخورم یچور سبزیه باید بریزی تو‌دوغ بخوری
اشتهامو کم کرده

کالری شماری وفست فقط جوابه من ۲۱ کیلو کم کردم تو سه ماه

تو سه ماه ۱۰ کیلو کم کردم بیشترم سایز ۴۰و۴۲ بودم شدم ۳۶ من بعد زایمان ول کزدم خودمو شکمم گن نبستم دیگه تو این سه ماه با سالم خوری و ورزش شکمم تخت شده خداروشکر و البته پهلو هم داشتم🤦‍♀️

غصه جنگ خوردم لاغر شدم😅

نون قند کیک حذف.غذا هم کم.

ورزشو کالری شماری و الم خوری

سوال های مرتبط

مامان قلب من شایانم🤱 مامان قلب من شایانم🤱 ۳ سالگی