به نظرم نباید برای خودمون از الان فوبیاش کنیم ما نه اولین زنانی هستیم ک میخوایم زایمان کنیم نه آخرین.پس باید از الان ذهنمونو آماده کنیم تا بتونیم زایمان خوبی داشته باشیم.با حس بهتری بریم به سمتش
من سه بار سزارین شدم اصلا ترس نکن عزیزم تا چنر ساعت بعد از عمل که درد نداری چون بی حسه بدنت بعدش فقط همون لحظه که میخای بلند شی درد داره دیگه هی کم میشه دو سه روزه راه میری تو خونه اروم اروم
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
ماماناااا من تجربه سه تا سزارین دارم
اصلا نه ترس داره و نه درد انچنانی
خیلی خیلی کم و قابل تحمله دردش حتی از پریودی کنر
تنها ترسم از سزارین شل و ول شدن شکم و زشت شدن بخیه شه وگرنه همه چیشششششش به طبیعی ارجحیت داره !
من دلم میخواست طبیعی زایمان کنم
ازش ترس هم نداشتمچون چیزایی داشت که برام انگیزه بود
ولی مجبورم بخاطر شرایطم سزارین کنم
به اینم اینجوری نگاه میکنم که هرچی به نفع بچه باشه مهمه
و خب به پزشکم هماعتماد میکنم
از طرفی کلا مادر بودن راحت نیست شاید همه این اتفاق ها آماده کردن من برای بعد باشه
برعکس اصلا ترس نداره.هزار بار زایمان کنم میگم سزارین.اصلا نفهمیدم
بنظرم طبیعی ترسش بیشتره سزارین ک اون لحظه دردی احساس نمیکنی بعدش درد داری اینم با شیاف و اینا کنترل میشه
اولین بار که میخوای سزارین کنی هیچی نمیفهمی تا بری اتاق بی حسی میزنن بچه به دنیا میاد به ذوق دیدن بچه متوجه نمیشی ولی برای بار دوم یکم میترسم ولی باز میگم اول و اخر آدم بایدزایمان کنه این دوران بارداری زود بگذره ادم راحت بشه
من ترس طبیعی دارم
من ترسم از طبیعی حتی بهش فکرم نمیکنم از سزارین زیاد نمیترسم به هرحال بی حسم بعدشم پمپ درد میگیرم خونه هم شیاف میزارم دردش کم میشه
من که در حدی اززایمان میترسم که بهش فکر میکنم نفسم بند میاد گریم میگیره شبا بهش فکر میکنم خوابم نمیبره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.