کی میخادمنم به هفته شمابرسم خسته شدم ازاسترس و نگرانی
نمی ارزه دختر یکم صبر کن توکه اینهمه موندی اینم روش
منم دوس دارم زوددبیاد راحتشیم
منم ۳۷ هفته قرار زایمان کنم
منم سر بچه ی اولم 37 هفته زایمان کردم. گفتن دخترو میشه زودتر زایمان کرد ولی پسر نیازه ک هفته ها کامل بشه
چیزی نمونده کههه تحمل کن🥲
بنظرم اگه اوقات بیکاریت زیاده یه سریال خفن شروع کن باهاش سرگرم شو تا این چند هفتم بگذره
سلام یه سوال داشتم من ۳۶هفته و ۶ روزم زده برام ۳۷ هفته
یا ۳۵هفته میزنه ۳۶ هفته واسه شماهم اینجوریه؟؟؟؟ کدوم درسته الان
دکترم بهم گفت ۳۶ رد بشه دیگه زایمان هستش و زودرس نیست، چون بچه تکمیل شده. منم خیلی خسته شدم 😢 دکترم سزارین رو برام ۳۸ هفته و ۲ روز گذاشته.
من ۳۷هفتگی زایمان کردم
۳۷ هفته زایمان زودرس نیست که من زایمان اولم تازه ۳۷ هفته شدم که کیسه ابم پاره شد سزارین شدم
چقد مثل منی من انقد نق زدم شوهرم میگکاش منحامله بودم جای تو اصن این هفته های اخر نمیگذره کاش ۳۷ بشم ورزشا رو شروعکنم
دیروز یه نفر تاپیک گذاشته بود ۳۶هفته و۲روز زایمان کرده بود بچه هم دستگاه نرفته بود
۳۷هفته ک زایمان زود رس حساب نمیشه
ایشالا به موقعش زایمان کنی عزیرک
پایان ۳۷ هفته بشه دیگه زود رس نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.