۶ پاسخ

بچه ها خودشون بدنشون داغه الکی سر خود بهش ندی اول دما سنج بزن ببین بالا 37 هست یا ن

۹ قطره گلم

اول مطمئن بشو که تب داره عزیزم همینطوری نده

حس یا واقعی دماسنج بزار اگر بالای ۳۷.۵ بده
دوبرابر وزن بدنش
دکتر به من گفت الکی و زیادی نده بدنش عادت نکنه که مواقعی که واقعا نیاز داره زود بدنش اثر کنه

بلر دکتر سر خود ندهههه

دکتر بمن گفت میتونی دو برابر وزنش پاراکید بدی

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی