۳ پاسخ

من ۲۸ هفتمه و هم‌چنان دارم شیاف میزارم
دکترم گفت سونو وزنو ۲۸هفته برم ک لازم باشه قطع کنه هنوز نرفتم

روی من اصلا شیاف جواب نمیداد فقط آمپول

سرخودامپول نگير

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری