۲ پاسخ

ببر درمونگاه
اگه خیلی بالاست لباسش جوری باشه که بتونی پاشویه کنی ،احتمالا عفونته سرم میزنه همراه با پاشویه تبش در جا میاد پایین
از شیاف حداقل چهار ساعت باید بگذره که ی چیز دیگه بتونی بهش بدی

تبش خیلی بالا ببر دکتر حتما شاید عفونت باشه جایی
۴ساعت فاصله باشه
معمولا شربت بروفن میدن برای تب پایین نیاد سرم میزنن

سوال های مرتبط