شیرخشک نان اوپتی پرو حدود یکماهه میدم
تپل نمیشه چرا☹️

۳ پاسخ

بهش نمیسازه حتما

دخترمنم کلا نان میخورد ولی اصلن وزن نگرفت

تو یک ماه چقدر اضاف کرده
قبلش چی میدادی

سوال های مرتبط

مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۹ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی