تب دخترم 37چند بارم گرفتم ولی پیشونیس کمی داغه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم تب نیس سر معمولاً نسبت ب بقیه بدن داغ تر هست

۳۷تب نیس اجی ۳۸ ونیم به بالاتبه نگران نباش

سر بچه همون داغ میشه

یکم استا بده از دندونشه شاید

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی