۳ پاسخ

چون بریچه اینجوریه 😂
برای من دیگ پاهاشو کمتر تکون میده بیشتر بدن و سر که تو معدمه
شک کرده بودم نکنه برگشته باشه

خوشبحالت تو لگنت ببخشی 😶 من امروز پاش وسط واژن ک و نم بود نمی تانستم راه برم فک میکردم میخواد دربیاد بریچ اخه

نینی منم اونجاس دقیقا زیر ناف روی بیکینی و خط زایمان😐

سوال های مرتبط

مامان بلوبري🫐 مامان بلوبري🫐 ۷ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام هفته بیست‌وهفتم بارداری