والا پسره من چهاروعده میخوره من ازچندتا دکترسوال کردم پسرم اینشگلیه گفت اگه بااشتهایی خودش میخوره بده ولی حجم کم
ولی از دوماهگی با شیراعتصاب کرد یعنی به معنای واقعاباشیرنخوردناش یه هفته بخوره یه هفته نخپره منو پیره کرده تا الان ولی شکرخدا تا الان که غذا خوب میخوره
بخاطره رفلاکسش دکترگفت از پنج شروع کن غذاکمکیشو ورفلاکسش هم خوب خوب شد
به همون فرنی بادم بزن حریره میشه
سوپ درست کن میکس کن بدع
پوره هارو بده عزیزم میتونی دو وعده کنی بعد کم کم بیشترش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.