آره من کیسه آبم پاره شد زدم خیلی وحشتناک بود دردش چون درد تلقینیه خیلی شدیده بعد فاصله دردا کمه امون نمیده همش به خودم میپیچیدم از درد
امپول فشار رو که میزنن یهو انگار یه فشار خیلی زیاد که دست خودت نیست بهت وارد میشه
تو سرم میزنن اروم اروم وارد بدنت میشه ...
ولی خب من شخصا چون اصلا درد و انقباض نداشتم خیلی سر این موضوع اذیت شدم سه دوز بهم زدن تا بلاخره دردهام منظم شد ....
والا میزنن توی سرم
اونم ک اصلا یهویی نیست
من ک نفهمیدم اصلا
وحشتناکه
من امروز زدم
بمن زدن... یعنی مردم ازدرد
اسم روشه دیگه فشار میاره
امپول فشار تو سرم میزنن باعث میشه روند زایمان زودتر اتفاق بیوفته دهانه رحم زودتر بازشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.