طبیعیه که استرس واکسن یکسالگی رو دارم؟ 🫠🥲🤕

۱۰ پاسخ

پس من چی بگم چندروز دیگه اس🫤😮‍💨

ها والا خواهر منم استرسش دارم

وووووی عین منی منم خیلی استرس دارم واکسنای دخترمنم ک وحشتناک گذشت تبش تا۴۰درجه هم میره

میگن ک سخت نیس واکسنش

منم دارم ولی شما یکم زوده فعلا شل کن حال کن🤣

نه 😂

اتفاقا میگن انقدر سبکه که حتی نیاز به پاراکید هم نیست بعدش...راحت بچه بعدش راه میفته

اتفاقا میگن از همه سبک تره
دوستم بچش تازه زده میگه خیلی راحت بود
بعد حالا مونده تا واکسن چرا الکی استرس داری

از ۹ ماهگی دیگه خیلی زوده😅

طبیعی نیس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان آرسام👨‍👩‍👦 مامان آرسام👨‍👩‍👦 ۲ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان پسری 💙 مامان پسری 💙 ۱ سالگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری