لواشک کیوی ..کیوی... گلابی ..بهش زیاد بده
من شربت انجیر گرفتم خیلی خوب بود
من تا بشه هر روز آلو بهش میدم
کره بریز داخل غذاش
اینو یه خانومه گفت برا یبوست
متخصص گوارش اطفال ببریدش
چند قطره روغن بادام بریز تو نافش یکمم باهاش شکمش رو ماساژ بده
خاکشیر بجوشون باعسل یا نبات قاطی کن هر روز با سرنگ سرنگ ده میل بهش،بده صبح ناشتا بدی بهتر هیچ ضرری هم نداره
دکتر به دختر من پودر پیدرولاکس داده گفته یه قاشق مرباخوری تو یه لیوان آب بریز حل کن از صبح هر وقت آب میخواد بده بخوره ، وابستگی هم نمیاره بعد یه مدت گفت شکمش خوب میش خودش کار میکنه
هندونه خیلی خوبه
صبح ها از خواب بیدار میشه اگه میلش کشید نصف استکان آب ولرم بهش بده
انجیر خیس کن تو اب بده
میتونی شربت انجیرم بگیری از داروخونه
شیاف گلیسیرین
تو غذاش کره بریز
میوه های الان اکثرا ملین هستن بده بخوره
پیدرولاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.