۱۳ پاسخ

وسواس داری رو وزنش؟
وقتی وزنش خوبه دیگه چه نیازیه به مایع اینفترینی!!

نوش جونش
فقط مراقب باش چون این شیرخشک های مایع چاق کننده هستن سوین جان هم که خودش تپلیه ماشالله یه وقت اضافه وزن زیادی نگیره😘❤️

ببخشید میشه یه کم در موردش توضیح بدین چجوریه قیمتش چند واسه چند ماه خوبه

🥰🥰🥰

بچم وزنش پایینه این چیه اسمش براش بخرم

سلام من بچم ۸ ماهشه خیلی لاغره کمکی چی بهش بدم وزن بگیره
توروخدا پیشنهاد بدین

نوش جووووونت خاله ،😘

اين شير مخصوص كم وزن هاست عزيزم

اخه تپلیه چرا میدی؟

عزيزم چه قیمتی گرفتی و چندروزه باید یکیشو بخوره؟

نوش جونش.عزیزم‌از کجا تهیه کردین

میشه بگین این چیه اولین بار مببینم یکی گفته بود شیرخشک مایع یعنی چی؟

شیرخشک مایع هستش؟

سوال های مرتبط