اولین غذای سوین جون که فرنی سادست🥣🍼🍚

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم مشکلی نداره از حالا بهش غذا میدی میگن ۶ ماه به بعد بدین

نوش جونش

همه اونی که توظرفش ریختی بهش میدی؟😳بایدازروزی یه قاشق چایخوری شروع کنی معده اش اذیت میشه ونمیتونه هضم کنه

سلام عزیزم میگم میزاری سرد بشه بعد سفت نمیشه ؟ اون وقت شیر خشکو همین جوری نصف پیمانه خشک می‌ریزی هم میزنی؟ دیگه نیاز به آب نداره ؟

میشه طرز تهیه شو بگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان سید سبحان🧢💙 مامان سید سبحان🧢💙 ۱۷ ماهگی