ما از وسط عمودی نصفش میکنیم
راحت درمیاد
بزار فریزر شب بمونه صبح دربیار بزار یخش آب شه قشنگ در میاد
از وسط نصف کن بعد پوست کن
من یکم میجوشونم تو اب بعدابکش میکنم راحت درمیاد
از وسط نصف کنی زود در میاد
من یه رب میجوشونم بعد سریع تو آب و یخ میریزم بعد آبکش میکنم سریع جدا میشه
بکن تواب گرم چندساعت بمونه دس میزنی قشنگ درمیادالبته ازوسط بایدنصف بشن
من شنیدم میگن نمک بپاشید نمیدونم راسته یا نه امتحان نکردم تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.