یکم بیشتر براش وقت بذارین تو یا همسرت
عزیزم کلا پسرا همینن باید هزار بار بهشون تذکر بدی و سر و کله بزنی تا گوش بدن
پسر من حالا ادا مردعنکبوتی درمیاره روانی شدم از کاراش و گریه هاش به شدت هم لجبازه
واااای انگار شرایط منو شرح دادی
من پسرم هرروز دایناسور و هالک هست ماهم مثه س.گ میزنه گاز میگیره😂😂😂😂تو تنها نیستی
ببین کلا همشون همینن،پسر منم تا یه خواسته داره میگیم نه سریع صداشو میبره بالا جیغ و گریه و هوار هرچی حرف بد بلده میزنه،اینا فقط برای اینه به خواسته هاشون برسن ….ماهم که فشار اقتصادی و اجتماعی داره له میکنه کم طاقت شدیم دبگه نمیتونیم جلوی یه سری واکنشهامونو بگیریم،چی بگم فقط خدا کمکمون کنه
پسر منم همینه یا داره ادای سگهای نگهبان درمیاره یا بلیز و همیشه هم ناراضی. و در حال زار زدن
واقعا اذیت میکنن، ما هم داغونیم از دستش هیچی نمیتونه طولانی سرگرمش کنه و همش رو مخ خواهرشه
تو تنها نیستی خواهر سورنا از صبح تا شب شلنگ دست پا میره
ولی دیگه سونیک رو براش نزار بزار از سرش بیفته
دخترمنم اذیت میکنه از دیوار راست بالا میره توی جمع صداهای الکی درمیاره و جیغ میکشه گاهی میگم نکنه مشکل داره😐😐😐
پسر منم همینه یه وقتا اتفاقا انقد کلافم میکنه بهش گوشی میدم دو دقیقه بشینه یا دهنش بسته باشه🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.