من از شیر گرفتم غذا نمیخوره چیکار کنم

۱۰ پاسخ

با امروز میشه دوروز شیر ندادم شبا گریه میکنه چیکار کنم دوباره بدم

اشتها اور بده و تنقلات نده

شربت اشتها بده.

از همین میترسم واقعا که از شیر نمی‌گیرم
یعنی بچه هایی که بدغذان از شیر هم بگیریم غذا نمیخورن؟

یکی دو هفته مقاومت میکنه غذا نمیخوره ک بهش مجبور شی شیر بدی این‌ چند روزو نده نده شیر تامجبور شه بخوره غذایی ک بهش میدیو

زود گرفتی دوباره بهش بده

تنقلات نمیخوره که؟؟

صبر کن اشتها اور اپتایت بگیر بهش بده

با چیزای شیرین سرشو گرم کن گرسنه باشه مجبورا میخوره زیاد نگران نباش

تروخدا راهنماییم کنین

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی