۱۱ پاسخ

از اورژانس سوال کن

ببرش بیمارستان سوال کن خطریه

منم بچه بودم خوردم چون مامانم بخاطر معدش همیشه تو کیفش داشت الآنم داره چیزیمم نشده فقط میگف یکم قرمز شده بودم گفتن آب بده بهش دفع کنه حالا من چند تا خورده بودم
باز میخای از اورژانس بپرس

ایشالله چیزی نمیشه هول نکن

به نظرم هر چه سریعتر ببرش اورژانس

شیر بده فاسد بشه

زنگ بزن اورژانس بپرس،سوال جواب میدن

قرص اعصاب معده اس

یدونه فکر نکنم مهم باشه ولیییی احتیاط شرط عقله زنگ بزن اورژانس

مال چیه این قرص؟

یه دونه مشکلی نداره نگران نباش
سن پسرتم کم نیست که

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی