سلام خانوما برای دندون درد چیکار میشه کرد🫨😭

۶ پاسخ

آب نمک قرقره کن
تا آخر شش ماهگی بیشتر وقت نداری زودتر برو نامه بگیر درستش کن

نشاسته بذار روش عانی خوب میشه

تا فرصت داری برو دکتر،دیربشه دیگ خودت اذیت میشی،من خودمم شنبه وقت دکتر دارم

عزیزم شما طول سرویکس ت ۲۸ بود چیکار کردی سرکلاژ کردی ؟

میخک بذار یا قطرشو بزن ب دندونت،نمک با آب ولرم قاطی کن (آب نمک)

دکترت مگه نامه نداده برای چکاپ دندانپزشکی،معمولا تو ۳ ماهه دوم فرصت داری بری دندانپزشکی حتما برو کمکت میکنن اگر نیاز به دارو هم باشه راهنماییت میکنن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد