۸ پاسخ

خستگی کلا هست دیگه ولی من خودم هروقت خونه میمونم از بس دراز میکشم بدتر اسید معدم میزنه بالا سرویسم میکنه.ولی سرکار مشغولم حالم بهتره باچهارنفر حرف میزنم زمان بهتر میگذره.بستگی ب کارتم داره البته .کار سنگین اگه میکنی ک خیلی اذیتی شایددبهتررباشه نری.ولی اگه کارت اذیت کننده نیستو شرایط بارداریتم خطرناک نیست خستگی ک داری رو هممون داریم😁

سنگین شدن و کمییی درد توی شکم تا اخر بارداری هست عزیزم . همه شاغلای باردار همینجور ادامه دادن . اونم با شکم بزرگتر و و ورم پای زیاد .
ولی برا سرویس اگر میتونی صبرکنی و علامت خاصی نداری با آنومالی بگو بنویسه برات پزشکت . اگر علامت خاصی داری برو ویزیتت کنه بهش بگو بنویسه برات .

منم بخاطر بچه دیگه سرکار نرفتم
کار همیشه هست ولی سلامتی خودت و بچه مهمتره

منم از هفته سیزده دیدم همه تو گهواره حرف طول سرویکس میزنن و همشونم همزمان با انتی طول سرویکسشونو چک کردن و ویزیت شدن که چیکار کنن سرکلاژ بشن یا پساری یا رعایت و استراحت مطلق ..
الان من چندهفتس فکری ام و منتظرم فردا برم مطب و بگم این لامصبو بنویس با آنومالی برم ببینم چنده عددش .
سرکارم که میشینم رو صندلی نمیتونم هرساعت ده دیقه راه برم که . دیر به دیر پا میشم .یکم فشار به واژن میاد پا میشم راه میرم .

کارت چیه عزیزم

اگه سختت هس نرو

منم انتی 32 بودم انومای هفته 18 رفتم شدم 45
سرکار زیاد نباید وایسی یا زیاد بشینی من ویار خیلی شدید داشتم ماه دوم کارو ول کردم الان ویارم خوب شده میگم کاش کارمو ا دست نمیدادم تا 7 یا 8 ماهگی وایمیسادم تا مرخصی زایمان بدن بهم

بهتر خودت بری سونو اگه مشکلی نبود برو خب
بازم دست خودته از احیای کوفتگی می‌کنی استراحت کن
و اینکه اینا همه طبیعی تا حدودی

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری