دخترم تب کرده ویکس بد نیست بکشم براش ؟؟؟؟

۳ پاسخ

نه نکش وقتی تب داره بجاش وازلین بکش

خب تب پاکید بده بهش

ویکس بهداشتی از داروخانه باید بگیری اسمش ب ب کلد

سوال های مرتبط

مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی