در طول روز چقدر با بچتون بازی میکنین؟

۷ پاسخ

خاک تو سر من هیچی

یکسره
بازی نمیکنه اصلا تنهایی
باباشم ظهر و شب میاد باید بازی کنه باهاش

خیلی کم. چون دوتان باهم سرگرم میشن.
ولی تصمیم گرفتم باهاشون بازی کنم. امروز نزدیک دوساعت بازی کردم هم رقصیدیم، هم اسباب بازیارو مرتب کردیم، خونه مرتب کردیم، همینارو باکمک هم دیگ انجام میدیم ک سرگرم شن

وقتی بیداره همش بازی میکنیم یا میرقصیم یا کتاب میخونیم یا میریم پارک. اصلا تنهایی نمیتونن سرگرم بشن توی این سن.

۱۵ساعت فک کنم از وقتی بیدار میشه تا وقتی میخوابه

۳۰ساعتتتت

۲۴ ساعته 😂

سوال های مرتبط