کسی تو شیردهی پیتزا خورده؟🫣

۶ پاسخ

همش مگه چیه بابا حنا چقد سختتتتت میگیری بخور برههه

اره بابا همین دوروز پیش.سخت نگیر

من از چهارماه به بعد میخوام بخورم

من هرچی دلت بخاد از روز زایمانم خوردم هیچ نشده بچم عادت کرده

اره چند بار ولی فکر کنم خیلی سنگینه بچه دلدرد میشه بعد عرق نعنا و چای نبات بخور

بله اتفاقی هم نیفتاد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی