۴ پاسخ

منم شنبه 13 سیکل آمپول آزادسازی زدم از فرداش زیز شکمم درد زیاد الان تیر میکشه و تکرر ادرار دارم

ان شاالله که همینه

منم دقیقا شرایط شما رو دارم همون روز آزاد سازی نزدیکی داشتین؟

منم مث شمام

سوال های مرتبط