۱۵ پاسخ

خداروشکر ک نداری لذت ببر از این روزا برای من از ۵ هفته شروع شد

دعا کن شروع نشه اون وقت دلت برای این عادی بودنت تنگ میشه من از هشت هفته شروع شد و همچنان پر قدرت ادامه داره

خداروشکر کن فعلا لذت ببر

انشالله ک حالت عادی باشه بد ویار نباشی از ۷ شرو شده بقران داشتم میمردم من الان بد یک هفته امشب یه پیش دستی غذا خوردم خیلی بده خیلی

صورتتون جوش های ریز نداره شما

برای من تهوع از هفته ۷ خیلی نامحسوس شروع شد و اوج گرفت😂تا ۱۳ هفته یکم کمتر شد و الان خیلی بهتر شدم فقط معده ام اذیت الان

ایشالا ک نداشته باشی
ولی برا من از ۷ هفته شروع شد ولی دهنم کلا سرویس شد😂
هم حالت تهوع دارم هم حوصله حرف زدن باهیچکس و ندارم😂

وای من دارم میمرم نه چیزی میخورم نه حال دارم

وای الهی حالت تهوع نداشته باشی😭 کم مونده بچه از حلقم بیاد بیرون 😑

تشکیل قلب رفتی

من از ۶ شروع شد هنوزم ادامه داره ، هیچ غذایی نمیتونم بخورم. از همه چی بیزارم

من ۹ شروع شد و کم و بیش هنوزم دارم کمکم داره کم میشه
اما تو دعا کن نداشته باشی من ک یادم میاد چه حالی داشتم میخام گریه کنم

ان شاالله حالت همينطوري خوب باشه عزيزم
من از صبح كه بيدار ميشم حالم خرابه
اصلا نميتونم يه لقمه نون بخورم🫠

من از ۹هفته شروع شد ولی تو انشالله نداشته باشی من خیلی عذاب کشیدم

قشنگ هنوز اولشی

سوال های مرتبط

مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری