خداروشکر ک نداری لذت ببر از این روزا برای من از ۵ هفته شروع شد
دعا کن شروع نشه اون وقت دلت برای این عادی بودنت تنگ میشه من از هشت هفته شروع شد و همچنان پر قدرت ادامه داره
خداروشکر کن فعلا لذت ببر
انشالله ک حالت عادی باشه بد ویار نباشی از ۷ شرو شده بقران داشتم میمردم من الان بد یک هفته امشب یه پیش دستی غذا خوردم خیلی بده خیلی
صورتتون جوش های ریز نداره شما
برای من تهوع از هفته ۷ خیلی نامحسوس شروع شد و اوج گرفت😂تا ۱۳ هفته یکم کمتر شد و الان خیلی بهتر شدم فقط معده ام اذیت الان
ایشالا ک نداشته باشی
ولی برا من از ۷ هفته شروع شد ولی دهنم کلا سرویس شد😂
هم حالت تهوع دارم هم حوصله حرف زدن باهیچکس و ندارم😂
وای من دارم میمرم نه چیزی میخورم نه حال دارم
وای الهی حالت تهوع نداشته باشی😭 کم مونده بچه از حلقم بیاد بیرون 😑
تشکیل قلب رفتی
من از ۶ شروع شد هنوزم ادامه داره ، هیچ غذایی نمیتونم بخورم. از همه چی بیزارم
من ۹ شروع شد و کم و بیش هنوزم دارم کمکم داره کم میشه
اما تو دعا کن نداشته باشی من ک یادم میاد چه حالی داشتم میخام گریه کنم
ان شاالله حالت همينطوري خوب باشه عزيزم
من از صبح كه بيدار ميشم حالم خرابه
اصلا نميتونم يه لقمه نون بخورم🫠
من از ۹هفته شروع شد ولی تو انشالله نداشته باشی من خیلی عذاب کشیدم
قشنگ هنوز اولشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.