من همیشه با این روش فرنی درست میکنم
ا لیوان شیر سرد
۱قاشق آرد برنج
۲قاشق شکر
همه رو با شیر سرد قاطی کن بزار یه کم بمونه که آرد گلوله نشه
بعدش روی گاز یکسره هم بزن تا به قوام برسه
آخرش هم گلاب اضافه کن
با شیرخشک هم بد رنگ هم بد مزه میشه با شیر پاستوریزه پرچرب درست کن
اگر بچتون کمبود وزن داره و با مشورت پزشک باید از ۴ماهگی شروع کنید..وگرنه از ۶ماهگی نهایت ۵ماه یک هفته باید شروع کرد برای شروع هم دکتر به من گفت اول اب و پودر برنج هفته اول..هفنه دوم پودر بادام اضافه میکنیم هفته سوم با شیر و اب
یه قاشق چایخوری آرد برنج با نصف لیوان آب جوشیده سرد مخلوط کن بزار رو گاز مدام هم بزن وقتی به غلظت رسید بهش یه قطره روغن زیتون بزن شیر خشک هم اضاف کن رقیق کن شیر اماده یعنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.