۳ پاسخ

من با برنج میپزم، بعد لهش میکنم. رادمهر بافت فرنی نمیخوره، مثل شله زرد یا حتی دون دون کامل باشه راحت تر قورت میده.

من یبار دیدم خالم بابرنج عنبر دانه ریز پخت باگوشکوب پوره کرد دادبه دخترش اون موقع ۶ماهش بود

من خودم میام برنجو داخل اسیاب میریزم و درست میکنم باهاش نمیزارم برنجم‌خیلی ارد بشه میزارم یکم دون دون باشه ک ازهمین اول به بافتدار بودن عادت کنه پس اولم اصلا غذاهای میکس شده دوس نداشت برای همون اصلا کارم سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی