سلام خانوما کیت تخمک گزاری از چ روزی و چ ساعتی بزارم

۳ پاسخ

من از روز ۱۳ شروع میکنم هر روز ساعت ۱۲ ظهر میزنم میچسبونم تو برگه و تاریخ میزنم
روزی ک دو خط پر رنگ افتاد ۳ روز پشت سر هم اقدام کن
دکترم ب من این طور گفت

اگه ۲۸ روزی . روز یازدهم شروع کن .اگر نامنظمی تاریخ سه تا پریود آخرت وسطشون در بیار . اگرم روزاش بیشتر و کمترن تو بسته اش نوشته

بستگی به سیکلت داره که چند روزس تو جعبش راهنما داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
فاطمه  🌈
هاکانم ۵ سالشه🐣 فاطمه 🌈 هاکانم ۵ سالشه🐣 قصد بارداری
ارزو ارزو قصد بارداری
خدایا خودت خدایا خودت قصد بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری