۸ پاسخ

زیرشلواری چیه دقیقا؟

گلم حالا امدی بچه خرابکاری کرد یاپیراهنش کثیف شد بعد میخوای چیکار کنی حداقل دوتا صفر دوتا یک دوتا دو دوتا سه بگیر

لباس سایز صفر حداقل چهار تا بگیر

واسه بیمارستان بیشتر نیاز میشه ها،یک دست داشته باشی یه وقت شیر میریزه یا پوشکش بیرون میزنه مجبور میشی عوض کنی،بعد سایز دو واسه نوزاد خیلی کوچیکه،فکر میکنم دو دست یک هم نیاز داشته باشی🌹بازم ببین بقیه دوستان چی میگن،من سر پسراولم پنج روز بیمارستان موندیم🥴 لباس کم آوردم،به شوهرم گفتم رفت دو دست دیگه گرفت

پ ۱ چرا نگرفتی؟ بعد بنظرم بچه تا برسه سایز ۲ و ۳ یه چن دست حداقل نیاز داشته باشه دیگه؟ ینی شما تا حداقل یه ماهگی بچه ت فقط یه دست استفاده میکنی؟

سلام عزیزم
سایز ۱ سه دست نیازه
سایز دو هم سه چهار دست
زیر شلواری ۶ تا بخر

سایز ۱ نگرفتی؟؟؟

دو دستم یک بخر

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد