اپشن پلاس یا سر پهنش بهتره و جدیده،مشابه سینه مادره عزیزم
من طرح سینه مادر که شیشه تلقی نیس شیشه اس
اونا که نی داره خوبه
من گرفتم ی نی توش داره گفت انتی کولیک نفخ نکنه بچه
والا من شیشه شیر دکتر براونز گرفتم نمیدونم معمولیشه یا آپشن پلاس خیلی راضیم
من طرح سینه مادرگرفتم
اپشن پلاس چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.