شیشه شیر دکتر براونز عادیش بهتره یا آپشن پلاسش؟

۶ پاسخ

اپشن پلاس یا سر پهنش بهتره و جدیده،مشابه سینه مادره عزیزم

من طرح سینه مادر که شیشه تلقی نیس شیشه اس

اونا که نی داره خوبه

من گرفتم ی نی توش داره گفت انتی کولیک نفخ نکنه بچه

والا من شیشه شیر دکتر براونز گرفتم نمیدونم معمولیشه یا آپشن پلاس خیلی راضیم

من طرح سینه مادرگرفتم
اپشن پلاس چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد