تازه اولشه گرونیا داره شروع میشه حالا هی برن تو خیابونا پرچم تکون بدن چندماه بعد حسرت این قیمتارو میخوریم
خدا ل ع ن ت شون کنه انقدر همه چی گرون شده که برای ما همه چی شده ارزو بخدا حتی یه نون ساده
چی گرون نشده خواهر...
برای تولدش خریدم Q_PLAY
اون موقع ۱۵ بود
الان رفتم اون مدل و نگاه کردم ۳۰ شده بود!!!!😑😑😑😑😑🤬
هفته ی پیش ۳میلیون و ۵۰ بود تو دیجی کالا
امروز رفتم بخرم ۶ تومن
دقیقا ۲ برابر
عید خواهرشوهرم عیدی واسه دخترم سه چرخه خرید ...
چی گرون نشده ، نایلون فریزر دونه ای ۴ هزار تومن
ما پاییز خریدیم از اشنا به قیمت خرید داد ۱و۷۰۰😅شانس اوردیم
۶ ماه پیش تو تولدش مامانم اینا براش گرفتن
تیتان پلاس ۴ تومن الان نمیدونم چنده
من از ایننا که سایه بون داره و با دست کنترل میشه گرفتم ۵ تومن چند ماه پیش خیلی خوبه الان کنترلش دست خودمه بیرون میبرم بزرکگگترم شد پاش به پدال رسید خودش استفاده میکنه یه سبدم داره خرید میکنم میزارم داخلش
تولد یک سالگیش مادرشوهرم خرید واسش
همه چی گرون شده همه چی😔
پلاستیکه دیگه
پتروشیمی هارو زدن کلا پلاستیک خیلی گرون شده
چند شده مگه؟
چنده الان
نه اخه حس میکنم نمیتونه کنترل کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.