چطور بچه ات ٧ ماه هستش خودت ٨ ماه بارداری 🤔🤔🤔🤔
فقط عاشق اونایی هستم که گفتن چی خوبه چی خوب نیست
کلا اصل موضع مشکل داره بچه ۷ ماهه و حامله ۸ ماهه اخه!!!!
یکی توش از موقع زایمانت جا مونده؟
تو زایشگاه دوباره حامله شدی ؟😐
اگر از همون اول بارداری وزنش کم بوده خیلی تاثیر نداره من اینجوری بودم دیگه ژنتیک ریزه احتمالا
قبل زایمان حامله شدی؟😬
من لیدی میل میخوردم روزی دوبار خیلی خوب بود
من فرنی میخوردم ،فرنی غلیظ با شیر محلی و خامه دوهفته آخر خوردم بنظرم تاثیر داشت
دلستر زایمان زودرس بعد زایمان خوب ک شیر رو افزایش میده
بچتون 7ماهشه
بعد 8ماهه باردارید چطوری؟
اب هندونه خوبه اگ قند نداری
لیدی میل
دلستر
البته من خوردم زیاد تاثیر نداشت ۲۷۰۰ بدنیا اومد
حلیم و ماست یونانی و بادام خام تخم مرغ اب پز
دلستر فک نمیکنم ولی پروتئین مثل فیله مرغ و تخم مرغ آب پز.حلیم.مغزیجات اینا خوبه برا وزن گیری
اره بستنی و قرص مولتی ..قرص مولتی خیلی تاثیر داره
حلیم.کباب.بستنی
اره برای وزن گیری تجربی ثابت کرده خوبه بادوم هم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.