۱۶ پاسخ

چطور بچه ات ٧ ماه هستش خودت ٨ ماه بارداری 🤔🤔🤔🤔

فقط عاشق اونایی هستم که گفتن چی خوبه چی خوب نیست
کلا اصل موضع مشکل داره بچه ۷ ماهه و حامله ۸ ماهه اخه!!!!

یکی توش از موقع زایمانت جا مونده؟

تو زایشگاه دوباره حامله شدی ؟😐

اگر از همون اول بارداری وزنش کم بوده خیلی تاثیر نداره من اینجوری بودم دیگه ژنتیک ریزه احتمالا

قبل زایمان حامله شدی؟😬

من لیدی میل میخوردم روزی دوبار خیلی خوب بود

من فرنی میخوردم ،فرنی غلیظ با شیر محلی و خامه دوهفته آخر خوردم بنظرم تاثیر داشت

دلستر زایمان زودرس بعد زایمان خوب ک شیر رو افزایش میده

بچتون 7ماهشه
بعد 8ماهه باردارید چطوری؟

اب هندونه خوبه اگ قند نداری
لیدی میل
دلستر
البته من خوردم زیاد تاثیر نداشت ۲۷۰۰ بدنیا اومد

حلیم و ماست یونانی و بادام خام تخم مرغ اب پز

دلستر فک نمیکنم ولی پروتئین مثل فیله مرغ و تخم مرغ آب پز.حلیم.مغزیجات اینا خوبه برا وزن گیری

اره بستنی و قرص مولتی ..قرص مولتی خیلی تاثیر داره

حلیم.کباب.بستنی

اره برای وزن گیری تجربی ثابت کرده خوبه بادوم هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان آراد
برکه👶🏻❤️ مامان آراد برکه👶🏻❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری