۸ پاسخ

بله خیلی خوبه فقط صبح ها میدم خوب وزن میگره

اره چون كلي ويتامين داره بجا اينكه بيسكوييت مادر بدي هيچ خاصيتي نداره سرلاك بهترين گزينس

دختر من دوست نداره نمیخوره زیاد

من میدم ولی وزن نگزفته

کدومشون

نه بنظرم
اگه غذای خوب درست کنی و بچه بخوره اونم افزایش وزن میدن
سرلاک هم به عنوان میان وعده که کلی ویتامین هم داره خوبه

چون خیلی از ویتامین ها و اهن و این چیزا داخلشه خیلی غنیه

نمیدونم ولی سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی