بله خیلی خوبه فقط صبح ها میدم خوب وزن میگره
اره چون كلي ويتامين داره بجا اينكه بيسكوييت مادر بدي هيچ خاصيتي نداره سرلاك بهترين گزينس
دختر من دوست نداره نمیخوره زیاد
من میدم ولی وزن نگزفته
کدومشون
نه بنظرم
اگه غذای خوب درست کنی و بچه بخوره اونم افزایش وزن میدن
سرلاک هم به عنوان میان وعده که کلی ویتامین هم داره خوبه
چون خیلی از ویتامین ها و اهن و این چیزا داخلشه خیلی غنیه
نمیدونم ولی سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.