اره منم تو خواب نمیگرفتم بیدار میشه اخه هروقت دیدی دل درد گیرمیچر بده
منم وقتی زیر سینه میخوابه و زور نمیزنه اصلا نمیگیرم ولی وقتی شیر خشک میدم آروغ شو میگیرم
اگه استفراغ نمیکنه مشکلی نداره
ولی من اروغشو میگیرم راحت میخابع
اشتباه منو نکن
اگه اروغم نزد بلندش کن چند دقیقه عمودی نگهدار
من نکردم دختر من رفلاکس شدید گرفت
اگه موقع شیر خوردن خوابش گرفت لازم نی آروغ بگیری ،ولی تو بیداری اروغش رو بگیر وگرنه دلدرد میگیره
رفلاکس اگه نگرفته اوکیه
نه فکر نکنم.منم همین طورم.خودش بیشتر اوقات آروغ میزنه دیگ وقتی بخوابه زیر سینه آروغشو نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.